Tema: Re: 220 DC variklio apsukos
Autorius: Gintas
Data: 2020-06-11 10:35:42
Sukniso kaimynė begimo takelio kontroleri. Nauja plokste pas kinus-iki 250 eur, plius papildomos islaidos, plius mano atsakomybe, kad netiks versija ir rizika likusiam gyvenimui. Kadangi tinkamai elgtis nemoka-ilgiausiai tarnautu rankinele isstatanti tako apytiksli greiti ir stabdymas su prisegtu magnetu, kuris per gerkona valdytu itampa paduodancia rele.
180V, 7 A-garaze stovinciam begimo takui ner didelis tas trafas. Gal netgi tiktu  9A latras, bet bijau , kad sukimo momentas sumazes ir druckes nepatems.