Tema: Re: Padėkit suprasti EPROMą
Autorius: Shadowed
Data: 2019-08-05 20:30:51
Bet tada ir su rašymu tas pats. Ir jeigu ignoruoja, tai tarkim rašant į 0070
(pirma "neegzistuojanti" celė) gautųsi, kad realiai rašosi 0000 celė, tai
skaitant manau būtų duomenys ir 0000 ir 0070 celėse, bet yra tik 0070.
Kostmosas...

"Dainiushas"  parašė naujienų news:qi9oal$kgk$1@trimpas.omnitel.net...

o tai nebus, kad ignoruoja septintą bitą ir skaito vėl nuo pradžių?