Tema: Re: Padėkit suprasti EPROMą
Autorius: Shadowed
Data: 2019-08-05 19:16:52
Nu kaip ir ejs komentare rašiau, sprendžiant pagal datasheetą, gaunasi kad
turėtų būt 64, tai galinės celės adresas būtų 003F. Bet mano programatorius
(senukas TOP2048) rašo ir po to nuskaito duomenis iš 006X ir 007X adresų. Ir
kas įdomiausia, tas EPROMas gyvena devaisiuke su prociuku, kuris susirašo
sau reikalingus atsiminimui duomenis. Ir panašu, kad jis rašo į adresus virš
0030. Taip galvoju, nes kai visiškai ištrinu EPROMą ir nuskaitau, jis būna
pilnas FF, pajungiu devaisiuką ir po kiek laiko pažiūriu kas prirašyta - nu
yra duomenys ten, kur jų pagal adresavimo galimybes negali būti. Dėl to ir
pasimečiau, nesuprantu kas čia per monai. Ar gali būti, kad duomenys virš
003F yra kokie tai parazitiniai, atsirandantys dėl bandymo nuskaityti
neteisingus adresus? Bet duomenys įsirašo su programatorium ir nuskaitomi
normaliai. Blin, pabandysiu ryt dar ant Arduino pasirašyt greitai
programikę, nuskaityt teisingą adresų sritį nuo 0000 iki 003F ir pažiūrėsiu
ar sutampa duomenys. Bet šiaip ar taip - manau, programatorius turėtų irgi
veikti teisingai.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:qi9e9h$aeb$1@trimpas.omnitel.net...

tai jis ne 64 adresus turi? Kas ir yra 6 bitai.