Tema: Re: Rezervinis maitinimas namui?
Autorius: fenix
Data: 2019-05-28 19:01:09
2019.05.28 17:49, savas rašė:

> Nesidomiu teorijom, nes pats nekonstruoju ju.

:)

> Domiuosi tik praktiskais dalykais

> nieko nesiuliau cia pirkti, reikia skaityti, o ne isipisineti !

tiek stumi vien pamates pas pazystamo pazystama kazkoki sukuti? jokio
skaiciaus nezinai.

>  klausiu dar karta: mentes sukimosi greitis (tinka gatavas skaicius,
>
> Man da piz di, jei neturi ka veikt, gali sedet is skaiciuot !
> nes as nusipirksiu gatava komplekta, su gatavom mentem ir kokiu ten greiciu
> sukasi man dzin.
> ko cia prisipisai aplamai nesupratau ???  ka neturi ka veikt ??? laiko
> daxuja ???

mentes galas sukasi daug greiciau nei vejo greitis ir tai yra
tiesioginis pavojus IR triuksmas, tame tarpe ir optinis, o tavo
svaiguliai apie "tyliai veikia" yra mokyklinuko lygio. pas save
sode/darze/vienkiemyje del manes gali statyt nors ir elektra gaminancia
jezaus statula.