Tema: Re: Rezervinis maitinimas namui?
Autorius: savas
Data: 2019-05-28 17:47:33

> nezinai.

Nesidomiu teorijom, nes pats nekonstruoju ju.

> nezinai.

Domiuosi tik praktiskais dalykais

> kaip mes galim pirkt, nes nezinom, ka tu parduodi ir uz kiek parduodi.

nieko nesiuliau cia pirkti, reikia skaityti, o ne isipisineti !

 klausiu dar karta: mentes sukimosi greitis (tinka gatavas skaicius,
> tinka ir skersmuo ir rpm) prie 5,10,20m/s vejo greicio?

Man da piz di, jei neturi ka veikt, gali sedet is skaiciuot !
nes as nusipirksiu gatava komplekta, su gatavom mentem ir kokiu ten greiciu
sukasi man dzin.
ko cia prisipisai aplamai nesupratau ???  ka neturi ka veikt ??? laiko
daxuja ???