Tema: Re: Kinietiskas lazeris platu gamybai
Autorius: megejas
Data: 2019-04-14 16:09:10
>O galima suzinoti kokiose temose dirbat, kad ant popieriaus plokstes
>piesiat ir per viena diena realizuojat idejas. Smalsu pasidare.

Automatikos, valdymu schemutes. Jokiu CPU nemontuoju.
Keli tranzai, tiristoriai, reles, foto davikliai ir aprisimas.

> Pas mane embedded elektronika su CPU greiciais link 400MHz, kruvos
> perferijos aplink. Plokstes 2-8 sluoksniai, kartais net mikro viju
> prireikia. 0402, BGA, DFN korpusai kasdienybe. Pastoviai zinau ka veiksiu
> artimiausia pusmeti.

Na as nesiekiau tokio lygio.
Mane visada domino radijo rysiu siuntimo priemimo iranga.
Turiu visus prietaisus ko tokioms schemoms reikia iki 1,5GHz
Konstravau AM FM SSB trumpu bangu racijas, o UTB 433-1260MHz dazniams
konturus dariau ir is sidabruotos vielos ir takelius platose linijomis
piesiau.
Tik pas mane vienpuses plokstes, nes antra plokstes puse buvo visada
ekranas.
Dabar tik kartais pakliuna paremontuoti koki transiveri ar kokias racijas.