Tema: Re: Kinietiskas lazeris platu gamybai
Autorius: gediminas
Data: 2019-04-13 22:18:52
O galima suzinoti kokiose temose dirbat, kad ant popieriaus plokstes
piesiat ir per viena diena realizuojat idejas. Smalsu pasidare.

Pas mane embedded elektronika su CPU greiciais link 400MHz, kruvos
perferijos aplink. Plokstes 2-8 sluoksniai, kartais net mikro viju
prireikia. 0402, BGA, DFN korpusai kasdienybe. Pastoviai zinau ka
veiksiu artimiausia pusmeti.