Tema: Re: UTB perdaryti i FM
Autorius: arunazz
Data: 2009-06-23 23:02:26
Koks VEF-as? Gal is serijos 214-216-221? Yra kazkuriu is ju isleistu ir su "tarybiniu" diapazonu ir su "normaliu". Ir UTB blokeliu schemu yra abiems variantams. Ten skiriasi keliu detaliu nominalai.
Keleta tokiu esu perdares. Buto atvejis - turejo draugelis VEF-a su 88-108 diapazonu, o stociu tada tam diapazone nebuvo daug, tai perdariau as jam i "tarybini" diapazona. Prabego keletas metu, sako - grazink i originala :-)