Tema: Re: UTB perdaryti i FM
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-06-23 15:06:17
Jo blyn, o man VEF reikia tevams persukti kazkaip, kad grotu LR Varenoj..
Tevas zmogus paprastas, karta skambina ir sako. Tu gi mokslus baigei toj
srity,  tai perdaryk kad grotu, o as kaip ir negaliu sakyt, kad tu nauja
pirk. Galeciau kazkaip lyg ir perdaryti tik va rankos nekyla. Sunku juos
itikinti ismest nors ir sena, bet veikianti daikta, jauciu net jei
nuprikciau vistiek neismes.