Tema: Re: litavimas
Autorius: gopenzo
Data: 2019-02-04 13:00:52
tai turiu tą laikilį su knybtais, tai čia problemos nėra. bet kol
prikimba lydmetalis, tai kelis kart tenka brūkštelt, užkaista viskas
stipriai. gal tiesiog reiktų lituoklio plonesniu galu. ar kažkuo patept
prieš tai lituojamas vietas, kad užtektų tik vieną kart ir trumpam
lituoklį pridėt.

o kas tie klipsai izoliavimui?