Tema: Re: litavimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-02-02 18:02:12
Kai lituoklis nesudegusiu galu ir teisingos temperaturos (nežinau
kokios, pas mane vienas tinkamas yra iš 4), lydmetalis normalus (ne koks
ten rohs'as) ir naudoji tikra kanifolija (spiritas + kanifolijos
gabalai), labai smagiai viskas kimba.

Aš tuos 3-taškius kabinčiau taip - pirma du ledus abiem kojom sukabini,
tada prie vienos pusės dedi trečią (kita pusė šalta ir laiko formą).