Tema: Re: Paspirtuko elektrinio laikymas namie
Autorius: Bonka
Data: 2019-01-10 22:40:34
Deja dabar niekaip netrandu saltinio kur tai skaiciau bet apie licio akumu saugojima rase
taip:
viena karta per puse metu pakrauti iki 100% ir iskrauti iki 60% (kad liktu 60). Saugoti
atjungta nuo schemos 5-8 laipsniu temperaturoje. Vartojimo rezime pilnai iskraunant
pakraunant apie 500 ciklu, iskraunant pakraunant iki 25% talpos keli tukstanciai ciklu.
Pats turiu Xiaomi365. Ne vien akumuliatoriu cia reikia saugoti. Rusiskuose forumuose labai
rekomenduoja ne reciau kaip karta i savaite tikrinti ir palaikyti ratu oro slegi 4 bar.
Mano klausimas: kaip puciate priekini rata? As kol issuku slangute dalis oro iseina. Yra
mintis atsukti priekinio rato sone metaline "lekstute" ir ja dalinai nuemus - kiek leis
liuftas nedemontavus rato, padidinti skyle aplink ventili. Tikslas padidinti skyle tiek,
kad uzlystu automobilinis stekeris. Ka manote apie tai