Tema: Re: Paspirtuko elektrinio laikymas namie
Autorius: Tom <tomm(ISTRINTI)@takas.lt>
Data: 2019-01-03 09:39:38
Kilmingas akumuliatoriau gamintojas deklaruoja itampa prie kurios skaitoma
kad akumuliatorius ikrautas iki 100%. I tai ir reiketu orentuotis. O ne
lyginti paspirtukus ar telefonus.
licio akumuliatoriu saugojimo rekomenduojama ikrova svyruoja nuo 30-50%.
laikan ikrauta akumuliatoriu iki 100% talpos praradimas per metus apie
10-20% talpos. O ikrauto iki 30% tik apie 2-4%.  Baimintis del savaiminio
isiskrovimo labai nereiketu jei akumuliatoriai kokybiski, nes tai i metus
bus keli procentai.

"svyt"  wrote in message news:q0jjjd$nou$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip proc yra isvestinis dydis, dar nuo paspirtuko softo versiju
gerokai skiriasi, tai visgi i voltaza geriau orentuotis.
Juolab neapsisprendziam ka laikyt 100 proc 4.12 kaip paspirtuke ar
4.25 kaip telefone (bent senuose) Manau, jei rasoma 36V turbut
optimalu ir laikyt 36V, nors, as bijodamas kad akumai netycia
nenusestu per daug, kas juos iskarto ir nepataisomai sugadina
nesuku galvos kad ikrovus iki 100 proc jiems truputi blogiau nei
ikrovus iki 60 proc.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/