Tema: Re: Ac/dc keitiklio ?tampos keit imas
Autorius: svyt
Data: 2018-11-30 20:45:03
Nemanau kad pavyks, nesudetingas tik teoriskai. Klijai, be ju jis
 zys garsiai, laidelis izoliutas laku, pazeisi lupdamas trumpinsis
 ir t.t.
 Beje, dauguma trafu turi daug isejimu ir galbut apsieisi be jo ardymo.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/