Tema: Re: Ac/dc keitiklio itampos keit imas
Autorius: Zhiniukas
Data: 2018-11-29 09:17:29
Kad iki 3 V netemps, jau rase Evaldas pirmam atsakyme. Todel ir pervyniosiu
trafa nuvyniodamas esama 12 v antrine apvija ir ja sulenkes 3 kartus
suvyniosiu atgal. Gausiu toki pati trafa tik su 3V antrine apvija. Itampos
stabiliztoriui reikes parinkt viena varza, kad gauciau 3V isejime.
Kiek teoriskai gausis sroves, man px, svarbu, kad duotu stabilius 3v prie
2-3 A. 4A greiciausiai niekad nenaudosiu, nes nekraunu keturiu AA pirsteliu
1A srove.