Tema: Re: raciju paturbinimas
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-06-15 20:19:25
v.pavardenis rašė:

> sakai šiuo metu žemas? pas mane va šią vasarą kambary ukrainos taksai 7 balais girdisi...

Nevarbu kaip tau tie taksistai girdisi. Kartais jie ir visais 59 girdimi
šiuo metu. Bet šiaip tai Saulės aktyvumas šiuo metu yra žemas. Net
mokslininkai nėra tikri kada gi prasidės ar jau prasidėjo naujas Saulės
ciklas. O praėjimus girdi todėl, kad vasaros sezono metu esame šiek tiek
arčiau Saulės, pastiprėja Saulės įtaka atmosferai, be to ir Žemės
polinkis į ekliptiką laiko šiaurės pusrutulį atsuktą link saulės, todėl
ir esanti Saulės įtaka juntama perėjimais. Kai Saulės aktyvumas pakils,
tai kol kas gali tik pabandyt įsivaizduot kas darysis...

> rusija plati tėvynė, ten 1kw ar 10kw nieko blogo. gerai kad bent lietuvoje šiek tiek ramiau.

Rysų forumuose tenka skaityt, kad ten pirmajai kategorijai jau leidžia
ir kilovatą jungti. O Lietuvoje su A klasės leidimu irgi galima turėti
kilovatą leistinuose diapazonuose TB ruože ir EME ryšiams 2 m ir 70 cm.