Tema: Re: raciju paturbinimas
Autorius: Dangtis
Data: 2009-06-15 17:28:28
Isiterpsiu kaip buves trumpabangininkas :)
Be licenzijos galimi du variantai:

1. PMR466 - grubiai tariant: walkie-talkie...Buvo toks megejiskas diapazonas 430 MHz (70cm) artimas PMR'ui. Deja apart walkie-talkie PMR466 zaisliuku neteko ka nors rimciau bandyt.
2. CB - daznis 27Mhz. Megejiskas diapazonas buvo 28-29.7Mhz (10 metru). Tai siame diapazone esu padares daug QSO ir SSB, ir CW su amerikonais (tukstanciai...) ir kt. Na aisku atitinkamas saules aktyvumas (siuo metu jis zemas), paros metas, antenos kryptis etc.

Ir dar:
pagrindinis stiprintuvas - tai ANTENA.
Antena - stiprintuvas tiek siustuvui, tiek imtuvui. Koks tikslas didinti siustuvo galinguma - kai tave girdes, o tu negirdesi?
Ketvirtis CB bangos ilgis tai 2.5 metro. Tai ir butu "normalios" CB antenos ilgis. Ant auto tokios nelabai ir uzdesi :) tad ir trumpina antenas, dali ju suvyniojant i spirale ir pan. Galim CB antena sutrumpinti ir iki 70cm. Deja nors ir kaip graziai ji beatrodytu, ji bus zymiai maziau efektyvi nei 1.5 metro CB antena...

Ka rinktis - spreskit :)