Tema: Re: Kaista Eneloop akumai kraunant
Autorius: Laimis
Data: 2009-06-13 14:53:25
krx rašė:

> "žaibiškas", kurį minėjau) krovimas, tai MKN, rinkodara ir tiek. Išvis,
> dabar kai atsirado šitie naujos kartos akumai su pagerintu sepratoriumi
> ir mažesne savaimine iškrova, tai geriausia tiesiog turėti keliomis
> poromis daugiau, nei įprastai reikia ir jas prigriebti, extra atvejams.
> O jei galvos vietoje kopūstas ir nepasikrauni tuščių/išnaudotų, tai
> rinkodaristai laimėjo ;-)

Na, mano laisvalaikio ir buities filosofija kiek kitokia:
geriau/tikriaumaloniau yra būti, veikti ar nieko neveikti, nei
(smulkmeniškai, perdėtai) rūpintis tuo kaip būti, veikti ar nieko
neveikti... ;-)
Nors pats ir kraunu akumuliatorius su paprastučiu Varta C/10 ir jų
mėtosi bene 4 poros, bet sąžiningai sakau: neturiu jokio
išankstinio/apskaitinio noro rūpintis nei tuo kur tos poros dabar
išsibarsčiusios, nei koks jų įkrovos likutis, tad spontaniškai užsimanęs
ką nors ilgėliau pačiauškinti netikėtoje išvykoje, turbūt, tikrai
nusivilčiau ir kelintąsyk neapsikentęs eičiau eneloop'ų arba rapid
charger'io pirkt. Tad tikrai nemanau, kad tai yra kopūstgalviškumas, nes
profesionaliam, atsakingam, rūpestingam, planuotam naudojimui/veikimui
visuomet galima atitinkamai pasiruošti.
Bet buityje, nerūpestingai...