Tema: Re: Kaista Eneloop akumai kraunant
Autorius: krx
Data: 2009-06-12 23:54:03
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:h0uc1d$n96$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal kiek ir marketinginiai, bet:
> http://www.eneloop.info/home/performance-details/cycle-life.html
>
> (kokie ~500 akseleruotos įkrovos/iškrovos ciklų ir galima išmesti kaip
> praradusius pusę talpos)

Šiaip tai aš asmeniškai žiauriai pasigendu skaitiklių ant akumų, kada jie
pradėti eksploatuoti ir koks jų ciklų/nusidevėjimo lygis. Na užsirašai
naudojimo pradžią su amžinu markeriu ir tai bent šis tas. Rodosi ant
enerdžaizerių paprastų baterijų anksčiau būdavo įkrovos lygio indikatorius,
galėtų ir ant akumų kažką tokio klijuot :-|

> p.s. galima ir patausoti, bet galimybė pasikrauti per valandą, visgi,
> velniškai paranki...

Tiesą sakant, nematau skirtumo, ar valanda, ar 2-3. Tai išties nėra
"greitai".

Pastoviai išlenda info, kad yra akumai (bent jau laboratorinėmis sąlygomis),
kuriuos galima pakrauti per kelias minutes. Tada tikrai yra skirtumas, ypač
jei dirbi su kokiais nors elektriniais įrankiais, arba turi visiškai
momentines situacijas, kada gali ką nors pasikrauti (pvz.: fotografas nutūpė
kavinėje, išgėrė kavos puodelį, akumai jau pilni). Aišku tuose pranešimuose
nėra informacijos apie tokio krovimo rezultatus ilgaamžiškumui, ir turbūt
apie tai, kad toks krovimas turbūt pakrauna iki kokių 70-85% nuo max.
galimos talpos.