Tema: Re: DSL įrangos apsauga nuo viršįtampių
Autorius: Levas
Data: 2018-04-19 22:51:22
http://www.vabolis.lt/2005/12/30/lano-zaibosaugos-schemos/

paskutines foto sistema DAR veikia. T.y. daugiau 12 metu ir per ta laika
LANas ten veikia su tais paciais switchais.

Seniau eidavo nafig po vasaros audru ir ziema nuo sniego.

Tiesa, nuo zaibo jei pataikys niekas nepades.

Lemputes kur fotkeje STOVEJO VISUOSE TEO kaimo stotyse.
Oranzines-rudos-raudonos "lemputes" stovejo senuose DSL(!) modemuose TEO
puseje. :)

--
Bye, Levas

--