Tema: Re: DSL įrangos apsauga nuo viršįtampių
Autorius: mirkt
Data: 2018-04-19 16:11:18
Pas man irgi sudegė router'is ir kelių notebook'ų tinklo adapteriai..
Dabar žaibuojant ar išvažiuojant ilgesniam laikui tiesiog ištraukiu
visus laidus :) Vieno NB tinklo adapteris sudegė, kai router'is (ir NB)
buvo be elektros, su ištrauktu telefono laidu, tiesiog paliktas LAN
laidas tarp routerio ir kitame kambaryje esančio NB..