Tema: Re: Signalizacija nekrauna akumo
Autorius: svyt
Data: 2018-04-17 22:09:47
Tai 13.8v maitblokis pigiau nei sukeisti vietomis turbut, ebejuj
 pilna maotblokiu 12v, dalis su voltmetru itampos kalibravimui, as
 uz toki mokejau gal 5 gal10 euru, bet mano 5A, tai pasidariau
 namine prikurke ivairiems auto priedu bandymams, itampa
 reguliuojasi nu nuo 11 iki 15 tai tikrai, kas tokiems tikslams
 per akis.
Nu mazdaug toks, tik tokio galingo nereikia-

 Look at this on eBay http://www.ebay.com.au/itm/311850088036
Tas geltonas kairiam kampe reguliuoja itampa,

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/