Tema: Re: Signalizacija nekrauna akumo
Autorius: Arunas D
Data: 2018-04-16 13:04:13
i pataisymo tema autoriui nieko nepatarsiu, man tik nuostabu, kaip shudiniai
irangos gamintojai tesia savo meslo gamybos tradicijas - buvo kazkada
Pyronix Atlas4 centrales su lygiai tokia pacia akumo nekrovimo dazna
problema, atsirado po jos Pyronix Matrix - o beda ta pati tesiasi... dar
karta isitikinau, jei reikalinga signalizacija, kuri veiktu - tai tik DSC ar
Paradox.