Tema: Re: cross: el variklio valdymas
Autorius: Nioka
Data: 2018-03-08 10:09:25
Tikriausiai tas privalomas minimalus vandens srautas ir yra, kadangi
variklis palaiko tam tikra slegi. Pas mus buvo tokia sistema su DK, grezinys
8 namams. Tie kurie ja irenginejo paaiskino, kad variklis niekada pilnai
nesustabdomas, tai leidzia taupyti el. sanaudas, kadangi didziausias
elektros pareikalavimas yra startuojant siurbliui. Realybeje pasirode, kad
tos el. sanaudos kaip tik yra didziausios  1-am kub. m vandens tada, kai
vandens suvartojimas yra maziausias. Gal but taip ir buvo del to, kad tada
siurblys daugiau sukdavosi tusciai del to privalomo minimalaus vandens
srauto. Siuo metu jau atsisakyta sistemos su DK, pereita prie hidroforo
sistemos.