Tema: Re: cross: el variklio valdymas
Autorius: Nioka
Data: 2018-03-05 16:46:22
Be abejo, su dažnio keitikliu gali taip valdyti tą variklį, kad jis vos
suktųsi beveik nevalgydamas elektros. Tokiu principu dirba pvz. giluminių
gręžinių siurbliai, kurie valdomi dažnio keitiklio pasirenka pompavimo galią
nuo vandens naudojimo/poreikio, ir beveik nesisuka, kai nėra vandens
naudojimo.