Tema: Re: koki upsa rekomenduotumet?
Autorius: svyt
Data: 2018-02-03 16:39:00
Nesigavoan su boosteriu, senukuose nusipirkau boosteri, buvo
 itarimas, kad labai jau lengvas, is kur tiek jame galios,
 pamatavus galingumas nors deklaruotas apie 18000 ah, realiai gal
 500 ah. Grazinau, o kaina apie 50 euru su nuolaida, be nuolaidos
 apie 70, dar plius paziurejau- gamybos data 2013 metai, matomai
 ir tas prisidejo. Tai kol kas su boosteriais nebezinau ka daryt,
 pirkt rizikuojant is ebejaus ar ne nesiryztu, visgi kaina didele,
 o ar bus nauda nesu tikras, atsius, pamatuosiu koki 5000 ah ir ka
 daryt? Bus pusiau veikiantis daiktas, kuris lyg ir tinka man bet
 ne to norejau, grazint hemarojus irgi, naudotis tik pusiau tai ko
 man reikia.
Matomai labiau reiks paeiskot to daikto, gal lietuvoj yra ar
 kitose inet sopuose uz pigiau, kur nuoroda idejau, ir kokius 4
 gelio akumukius lygiagreciai pajungt. Masinoj visad didele rizika
 nusodint per daug akuma, karta buvo, su mergina prie ezero
 "muzikos klausiausi" paskui ejau nakti i kaima ieskot kas turi
 laidu ir gali privaziuot uzvest, ne kiekvienas turi drasos
 vaziuot kazkur i miska uzvedinet bmw. Ko gero tada vieninteli
 karta pasigailejau, kad mano automatas, tai tai buciau kaip nors
 uzstumes.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----