Tema: Re: koki upsa rekomenduotumet?
Autorius: svyt
Data: 2018-02-01 21:26:47
Nors gal ir mintis, ar tik ne 12v ten akumas kaip tik ir yra, tik
 bijau kad toje vietoje kompas labai jautrus itampos svyravimams,
 tai jei kalsiu 13.5-14.5V is prikurkes dirbant varikliui, gali
 nepatikti.
Mano poreikiams nepakanka esamo akumo, o masina kompas labai
 sodina, kyla gresme netiketai neuzvest, nes konkreciai mano
 furoje ir taip daug vartotoju- autonominis sildymas, saldytuvas,
 salono apsvietimas, nu ir sistemos kompiuteriu kurie neissijungia
 isjungus degima naujoje furoje labai daug, man tenka isjunginet
 saldytuva jei ilgam stoju, masina virs metu nusipirkau ir akumas
 jau nebegarantiniai, nors pusiau gyvi, bet naujus pirkt ir
 brangu, ir jokios garantijos kad bus geriau.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/