Tema: Re:Gal kas zino koki approvinta mazos galios AC-DC moduli(220V->5V,3.3V)?
Autorius: svyt
Data: 2018-01-30 09:11:24
Jie viduje sprogsta ir gaisro nekelia :) panasius naudoju masinoje
 24-19 v laptopui ir panasiems tikslams, nu veikia jei iskart
 veikia.
 blogiau kai kas nors uzsitrumpina, pvz nusilankstes koks plonas
 maitinimo laidas (storas iskart saugikli sudegina) ir pradeda
 laidas svilti, masinos saugikliai kazkodel atlaiko, vienas toks
 besilydantis laidas laidas
sedyneje kazkada dryziu paliko, kuo
 but pasibaige nezinau, buvau tik trumpam islipes is masinos,
 atejau ji pilna dumu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D

----Android NewsGroup Reader----