Tema: Re: Gal kas zino koki approvinta mazos galios AC-DC moduli (220V->5V,3.3V)?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-01-25 21:01:24
On 1/25/18 08:13, MRT wrote:

> http://lt.rsdelivers.com/product/mean-well/irm-03-5/mean-well-3w-encapsulated-switch-mode-power/1358910
>
> http://lt.rsdelivers.com/product/mean-well/irm-03-33/mean-well-3w-encapsulated-switch-mode-power/1358909
>
> https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=236858 Jei normalus is normalios
> vaistines po 5,30-5,39.. 10vnt 53-54Eur.. Rizikuot su alibaba zaidimais
> atseit padoresniu po ~3$.. gali paaisketi kad ne taip lengvai susitaupo
> tie 3x ar viso labo 2x.

lemona - jo, bet man is ju nusipirkt man gerokai komplikuociau nei is tu
paciu kinu :)

O vietiniuose tu paciu vaistiniu filialuose vaizdelis kiek kitoks:
https://www.rsonline-privat.de/Products/?SearchValue=irm-03-5

t.y. uz vieneta jau 7,74eur + 8,27eur uz pasta. T.y. jau 86eur uz 10vnt
Kai kinietiski sakykim 25eur uz tuos pat 10vnt pasto dezutej. 60eur
skirtumas jau sis bei tas, bent jau yra del ko susimastyt.

Kitoj vaistinej (reichelt.de) is kurios pasizadejau gyvenime daugiau
nieko nepirkt anie po 5.75eur.

> Aisku nebutinai tie alibabasiniai blogis.. Jei ir ne meanwell'ai, tai
> 1-2W su 70% nk 0,4-0,8W silumos tai dezutei gal ir nebus baisiai..
> Daniskam lupant 3W temperatura ~65*C, prie 2x overload - >~115*C

man mano atveju tie Watai bus traukiami tik retais pikais, po keleta
sekundes daliu. O 95% laiko tiesiog idlins ir tiek.

T.y. tie hailinkai jei tikri bus kambario temperaturos ir laikys be
problemu. Esmine problema - rast ju tikru. Jei nerasiu, tada belieka
vaistines.