Tema: Re: PCB už 2 USD
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-01-29 23:21:49
On 1/29/18 21:38, Levas wrote:
> nuo 5.6 iki 12 registruotas, 20 su kazkiek DHL.

Tai tada gaunasi mazdaug tas pac pas abu.

> Tik jie manipuliuoja su kainomis- pigiau PCB, brangiau siuntimas ir
> atvirksciai. Ir dar jie duoda "promkodus". Va dabar man dave 5$ koda
> kuri turiu isnaudoti iki vasario galo. Keleta kartu buvo, kad PCB
> kainavo kokius 5USD. Dabar deja pabrango. Kokybe gera.
>
> Kaina uz 10x10x10.
>
> Jei tas uz 2+10USD duos 10pcb tai tikrai pigiau.

Su salyga kad tu 10pcb isties reikia :) Mano hobio projektams paprastai
realiai reikia 1 ar 2, kitos i stalciu :)
Siaip uz 2+10 gaunasi 5 vnt 10x10. Arba 10vnt 5x10.

Bet siaip net jei ir reikia 1-2vnt, tai vistiek pigiau nei europoj. Tik
tiek kad uz tuos 10eur ilgai keliauja, eilinis singapore post laiskas.