Tema: Re: PCB už 2 USD
Autorius: Levas
Data: 2018-01-16 14:38:17
patarimas- negailekis vario ant power laidu. Ir negailekit VIA. Jos pas
kinus nemokamos.

Ir biski kritikos (megejiskos, nes esu savamokslis).
Nesunumeravau, bet gal ir taip bus aisku.

1) megstate istrizus laidus. Nera blogai, bet prie jungties ir Q1 tikrai
nereikejo..
2) Prie IC1 trumpas ar taip specialiai?
3) prie C1 didele skyle ir prie josartokai posukis. Galima buvo ir
patraukti del izoliacijos.
4) didele skyle su pajungtais laidais.Nu jei tai koks rusiskas
miliampermetras tai gerai, bet jei ten teka didesne srove, tai laideliai
turetu buti storesni.Ypac liecia filled polygon.
5) jei daromas filled polygonas, tai reikia pasistengti jam paciam
"prateketi". Polygonas turi tureti 2 vias arba daugiau. Kaireje IC3
polygona galima uzlieti ne per via, o kiek paslinkus laidelius.
6) prie IC3 labai siaurai viskas sukista. Galima buitiskai lituojant ir
patrumpinti.
7) IC4 - paslinkus esama laida, laidas einantis tarp koju persirutina
graziai per viduri
8) tuos likusius "posukiukus" kaip prie R9 ir link C4 galima ir
istiesinti. Bent jau grynai del estetikos.

ir t.t. :)

--
Bye, Levas

--