Tema: Re: snuberis arduino relei
Autorius: Shadowed
Data: 2017-12-05 09:58:37
Čia taip suprantu klausimas apie relės ritės veikimą ir prociuko gadinimą.
Pigiausia ir greičiausia, jeigu nėra - dėk diodą, jeigu yra rezistorius -
vis tiek geriau diodas:

http://www.dainiaus.lt/?p=2596

O man kažkada reikėjo, tai naudojau tam skirtas IC:

https://datasheets.maximintegrated.com/en/ds/MAX4896.pdf

Dar keletą netgi kažkur turiu... Arba jeigu esi nusiteikęs prieš SPI, galima
būtų naudoti šituos:

https://www.onsemi.com/pub/Collateral/CS1107-D.PDF
http://www.ti.com/lit/ds/symlink/uln2003lv.pdf

P.s. Kai kurie iš tų IC turi 8 kanalus, bet aš čia tik minčių pabėriau,
galbūt galima paieškoti ir 1 ar 2 kanalų mikrių.

"tester"  parašė naujienų news:p03lpl$u12$1@trimpas.omnitel.net...

Pasiskaitinėjau, kad relės perjungimas nepatinka arduinui (atmel 328) -
pastringa ar persikrauna ir reikia naudoti RC snuberį ant relės kontakto,
bet ar būtina (pats gyvai dar nebandžiau) ? Relių modulis gali turėti
atskirą galvaniškai atrištą maitinimą, bet atskiras maitinimas irgi -
prabanga.
Relė junginės cirkuliacinį siurbliuką.
Kokie patarimai būtų?