Tema: Re: snuberis arduino relei
Autorius: Levas
Data: 2017-12-04 21:54:42
kalbant apie reles prisiminiau. Yra toks ICP ...
http://www.spectro.com/products/icp-oes-aes-spectrometers/spectroblue-icp-oes

Jo optika ausina saldytuviukas kuris pastoviau ausinasi, o
termoreguliacija atlieka paprastas ventiliatoriukas (24V). Viska valdo
kazkokis atmelis. Visa termoreguliacija be jokio PID, tupas
termorezistorius ir MCU ir jungia per rele ta ventiliatoriu. Ventikas
junginejas mazdaug kas minute.
Taigis po kokiu 2...3 metu darbu nafig viskas sugenda nes mechaniskai
pareina rele.
Zinot kaip isprende problema? Pakeite softa? Pastate koki OMRON PID
kontroleri? Ogi nifiga, pastate solid state rele.

Po mano komentaro kuris buvo "WTF? R U insane?" Atsake, kad kiti
moduliai jau nejungineja ventiliatoriaus... nes jungineja tiesiai
saldytuvo kompresoriu.

--
Bye, Levas

--