Tema: Re: Kaip pajungt du judesio daviklius lempoms?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-13 22:24:08
Ebejuj uz kelis eurus kiek pirkau visi veikia su diodais, tiesa,
 vienas vos vos sviecia ir isjungtas. Yra tokiu kur perejimas i
 lizda ir perejimas i rozete, dziugina, as vato galingumo isukes
 nakciai, jei reik galingesnes sviesos yra jungiklis, tas
 uzdelsimas, issijunginejimas mane erzina- ka nors darant tuolete
 turi vis mosuot rankomis kad neissijungtu.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/