Tema: Re: Kaip pajungt du judesio daviklius lempoms?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-13 22:21:04
O kam neuzdeginet? Minute per diena mizeris elektros sanaudoms, o
 sistemos aptarnavimas labai pabrangsta, pats po 10 metu pamirsi
 kaip buvai pajunges, o atkapstyt nieks nesugebes. Man elektrikas
 privedziojo bute (vonioj) laidu, nesenai susimasciau, kad ne
 velnio neprisimenu kuris galas kam skirtas. Ir tai tik vonioj
 turejo but rozete ir kelios papildomos lemputes bei
 ventiliatorius, taip ir neirengiau is karto, o dabar ir
 nebezinociau kaip jungti :DDD

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----