Tema: Re: Robik pajungimas prie TV
Autorius: Arunas D
Data: 2017-08-04 09:41:18
mano turetoj Santakoj basicas pasileisdavo is karto, ten pora sekundziu
viskas trukdavo - ijungi maitinima, atsiranda baltam fone didelis juodas
kvadratas, po to apacioj raides Sinclair research 1982, ir gali jau rasyti
komandas. Aisku dazniausiai tai budavo rasoma LOAD "" , kad is magnetofono
zaidima uzsikraut  :)
Santaka jungdavau tik prie nespalvotu teliku ( tik tokie tada man prieinami
buvo ), net ir prie lempinio buvau pajunges, imdavau is Santakos
videosingnala ir jungdavau telike uz videodetektoriaus grandines. Ten
paprasciausiai vienas laidas signalinis, kitas korpusas buvo, kaip prie
spalvoto teliko prijungti nezinau...