Tema: Re: Robik pajungimas prie TV
Autorius: useris
Data: 2017-08-03 13:43:08
Ar čia tavo buvo? :) Nebepamenu kas atidavė.
Pragulėjo berods 2 metus, dabar mėginsiu nuvalyti ir išbalinti, prieš tai
noriu pažiūrėti ar veikia.

Turiu audio DIN5>Scart laidą, tai mėginsiu apkeisti scart pusės sujungimus.
Tačiau nėra ground laido jame. Ar galima groundą atvesti nuo kito DIN5?

Beje ką Scartui reikia paduoti minimaliai, kad telikas rodytų signalą?
Užtenka Red+Ground, ar būtina Red+Red ground ar visas spalvas būtina jungti
ar kaip ten?

Mėginau rašyti:
10 beep 1,1 [enter]
run [enter]

bet nieko, nematant vaizdo nežinau ar rašosi ir ar visi mygtukai veikia.
Pats nesu turėjęs Robik, turiu dar tik BK, tai ten beisikas.