Tema: Re: 18650 VS LiPo pack
Autorius: MS
Data: 2017-07-31 18:06:53
balansavimo ta plokštė nedaro. Kai bent vienas akumas pasiekia berods 4,2V tiesiog atjungia krovimą. Intensyviau naudojant pakas gali visai išsibalansuoti.

Aš irgi tokią įsidėjęs. Balansuojančio kroviklio neturiu, naudoju irgi stepdovną su laptopo adapteriu. Blogiausiu atveju galvoju rankiu būdu susibalansuoti.

Būna ir balansuojančių kontrolerių, bet jie didesni - pas mane būtų netilpęs.