Tema: Re: 18650 VS LiPo pack
Autorius: KandysRomka
Data: 2017-07-28 17:19:25
Dabar tada galvoju del kroviklio.
https://hobbyking.com/en_us/imax-b6-50w-5a-charger-discharger-1-6-cells-genuine.html
tokio tipo man tada jau neprireiks, nes balansines jungties neteks
panaudot, o ir nelabai patogu ji kur temptis ar vienoj dezej su visais
irankiais laikyt. Jungti kazka panasaus is tavo nurodytu step down
moduliu prie laptopo pakroveju irgi nezinau. Senasis Ryobi pakrovejas
per silpnas, kad dabar ir naujas licio celes pakrautu per ta moduli.
Kaip tokie sprendimai kaip pvz:

http://www.ebay.com/itm/Intelligent-Smart-16-8V-3A-Battery-Charger-to-14-4V-14-8V-LiIon-LiPo-Pack-UST-/221608067812?hash=item3398dec2e4:g:6GQAAOSw0vBUaalQ

?