Tema: Re: Karinis generatorius. Ar kažko vertas?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-05-09 09:19:25
Nemokės naudotis.
Nesuprantu aš jo: tos bandūros stopūdovai jis nepanaudos pagal paskirtį. Kai
tas daiktas tarnavo maisto prekių parduotuvei, tai dar dantis sukandęs
birbinau, nes nebirbinant nuostolis gana didelis grėsdavo, bet ką jis veiks
savo vieno namo ūkelyje, tai neįsivaizduoju.
Nu bet "daiktas už dyką", tai kur jau nereikės.