Tema: Re: Karinis generatorius. Ar kazko vertas?
Autorius: Shadowed
Data: 2017-05-03 15:19:38
Nu, dabar paziurejau EMP metalas po 0,16 €/kg, tai uz 250 kg 40 € gaunasi,
ne taip jau basiai, kaip už, bent sužadinus, veikiantį generatorių.
Logistika jaučiu kainuos daugiau ale man vis iš kišenės... Tai pafotkink
nukrovęs, o jei švogeris nepaims - pranešk ;).

"Lapinas"  parašė naujienų news:oecfth$4ir$1@trimpas.omnitel.net...

Baisiai jis pas mane užkrautas.
Kai nukrausiu galėsiu pafotkint. Bet kad dabar švogeris pasišovė jį
pasiimti, jei atkalbėsiu tu tikrai pasiryžęs už jį metalo laužo kainą mokėt?