Tema: Re: Arduino - kas tai?
Autorius: Zhiniukas
Data: 2017-04-11 11:40:04
Kaip arduino alternatyva  gali būti Lego Mindstorms konstruktorius.
Pabandymui galit nueiti pas robotikosakademija.lt ir pakonstruoti. 3 versija
turi stiprų kontrolerį, lengvą grafinį interfeisą programavimui ir neribotas
galimybes vaizduotei.
Čia mano pažaidimas, valdomas telefonu per bliutufą:
https://youtu.be/KI-xcDNbhAE