Tema: Re: Arduino - kas tai?
Autorius: Remigijus
Data: 2017-04-10 00:59:43
O... Nostalgija. Turėjau tokį vaikystėje, tikrai nemažai išmokau. Dabar
tokių beveik nėra, o tai kas yra, arba gerokai blogesni, arba labai
brangūs...

O arduino greičiausiai bus per daug sudėtinga... Mano ketvirtokas bando
su EV3 LEGO. Surinkti tai surenka ką tik nori, bet programavimas kol kas
tik pradinėje stadijoje. Padeda tai, kad aš galiu tas programas parašyt,
pamokyt ir pan., tai LEGO dar nenumestas. O šiaip jau būtų pamirštas...

Pirmiausiai reikia pažiūrėt ar turi vaikas polinkį į robotiką. Dauguma
neturi, turi tik vienetai...