Tema: Re: automobilinis usb pakrovejas i iphone pakroveja
Autorius: Levas
Data: 2009-06-10 23:12:46
rezistorius nebuna 250V.

Yra dvi esmines formules kurias reikia ismokti mintinai jei nori sneketi apie rezistorius.

I=U/R
ir
P=U*I

U- tai itampa ant rezistoriaus galu, voltais.
R- tai rezistoriaus varza, omais.
I- srove per rezistoriu, amperais.
P- galia issikirianti ant rezistoriaus, vatais. (siluma)
Jei P daugiau nei parasyta pas rezistoriu, rezistoriu pernelyg kais. Ir poto ikais iki tiek, kad suirs ir dar ka nors padegs.

--
Bye, Levas