Tema: Re: automobilinis usb pakrovejas i iphone pakroveja
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-06-09 20:43:00
na as turiu nusipirkes usb pakroveja masinini, viena labai senai, kai
turejau ipoda, bet nusipirkus iphone pasireiske, kad jis jo nekrauna.
Pasiziurejau, kad mano turimas pakrovejas 5 voltu ir 0,5 amperu. Iphonui
Krauti reikia, kad pakrovejas butu 1 A. Apie data plius ir minus reikalavimu
nera. Manau tau reikia galingesnio pakrovejo.