Tema: Re: Gal kas turi pasidares Xiaomi deep flash kabeli?
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-30 16:14:07
Taip, ne 100% persidarysi, ypač jei pats nesi programeris. Bet daugeliui
žmonių, kurie kažko nori pagal save ir netingi tuo užsiimt, visgi pavyksta.
O va kitos 2 populiarios mobilios OS iš esmės reikalauja įjungt poxuizmą ir
atsipalaidavus šokt pagal gamintojo dūdelę, iš serijos "ką senelis padarys,
viskas bus gerai".
Atvejai - nusipirkau telefona, persikėliau adresus, SMS'us ir muziką ir man
viskas zjbs vienodai galioja visų platformų atveju, jei aparatas ne
brokuotas ar nėra Kinijos garažiuko vietinei rinkai skirtas technikos
stebuklas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/