Tema: Re: LAN kabelio sujungimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-27 10:11:43
On 2017-03-27 08:45, Jonas wrote:
> mano atveju, iš 4-2 po poros metų

Tos jungtys stipriai skiriasi pagal kaina. Ir vieno is jusu patirtis su
kokybiskomis brangiomis - kito - su pigiomis kinietiskomis, kurios kazi
ar ir tik sujungus normaliai kontaktuoja ir veikia...

Audrius K.

P.S. Sudejau pernai. Veikia. Brangias. Ir prabangus (vienas is
brangesniu) vokieciu operaciniu irangos tiekejas numato i-neto kabeliu i
operaciniu konsoles pajungima tik per tokias jungtis arba sustatyti
rozetes virs pakabinamu lubu)...