Tema: Re: Spalva epoksidiniams klijams
Autorius: Sail
Data: 2017-03-02 08:32:45
Yr dar kitas oldskulinis variantas, tiesa neisbandytas su zibintu
plastmasem, bet  isbandytas su organiniu stiklu.
Tad GAL tiks ir zibintu platmasem.

Dichloretanas tirpdo kai kurias plastmases, tad is jo buvo pasidaromi mirtni
klijai. Tiesiog pridroziama tos plasmases i dichloretana, jis istirpdo
plasmase, ir gaunama klijuojanti mase. Laikydavo mirtinai.

Tiesa - dichloretanas nuodingas, tipo uzdraustas, bet gariunuose yra.