Tema: Re: 70KB Re:Stebejimo kameros per el. tinklus
Autorius: Settings
Data: 2017-01-17 13:56:22
"ventiliatorius" <zoom@zoom.co.uk> Wrote in message:
> bbd, ikast ir icementuot. Tegul veza 8iese. Jeigu jau isves, visas kaimas
> snekes kaip daug knistis reikejo - greit rasi ja.

Koks kaimas jei vienkiemis?

Atvaziuos juk irgi ne artimiausias kaimynas. Atvaziuos, isvaziuos
 ir nieks nei matys nei girdes.

Zinoma yra seifu imurijamu i grindis ir sienas. Bet tiek
 seimininkas galvoja ar verta investuoti ir pirkt darbus, tiek ir
 vagis galvoja ar verta det didesnes pastangas ir lauzti.

Ziurint ka tikisi rast.

Privirinus su atsivezta mobilia svarke dvi mazas auseles - per
 langa su masina patraukt trosa yra minutes reikalas.

Mano nemaza seifa taip issinese (atsiveze svarke ir priv. ausis).
Smulkus niuansas - as ji pardavinejau, pirkejas pasitaike patyres  :)

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/