Tema: Re:Stebejimo kameros per el. tinklus
Autorius: Herkus
Data: 2017-01-11 23:48:05
 pardavejas rekomendavo sita vs wifi kameras del signalo
 stabilumo, nors as jau buvau pasiruoses wifi kameras imt.
 Kitavertus maitinima taip ar anaip reikes jungt, tai kaip ir yra
 prasmes vaizda irgi paduot el. tinklu.
Cia, aisku, kalba eina vaizdo perdavimui tik tarp kameru ir
 irasymo irenginio.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/